Monday, April 19, 2021

資料礦掘專題--預測個案是否會得糖尿病 data mining--predicting whether a case will get diabetes

 Hi,大家好,這篇文章是資料礦掘專題--預測個案是否會得糖尿病。 想瞭解資料礦掘的同學或朋友可以參考。 然後文章可以任意複製貼上。 如果喜歡我的文章,請多多訂閱和關注我, 祝大家好運😊😊😄😄😄😄😄🙏

Hi, everyone, it’s been a long time since I saw you. This article is a topic of data mining--predicting whether a case will get diabetes. Classmates or friends who want to learn more about information mining can refer to it. Then the article can be copied and pasted at will. If you like my article, please subscribe and follow me. Good luck to everyone! 😊😊😄😄😄😄😄🙏

Hi,大家好,好久不见,这篇文章是资料矿掘专题--预测个案是否会得糖尿病。想了解资料矿掘的同学或朋友可以参考。然后文章可以任意复制贴上。如果喜欢我的文章,请多多订阅和关注我, 祝大家好运😊😊😄😄😄😄😄🙏


Data Mining Project

Project Type: _______ Diabetic_Retinopathy_Debrecen______

 

 

步驟1(Step 1). 使用指定資料集進行資料分析並完成機器學習畫布









步驟2(Step2).對資料作前處理,以及調整模型參數(過程)。

詳細過程如以下連結所示The detailed process is shown in the following link:
https://drive.google.com/file/d/1tNP4IhVT4yy1AGulyzhqWVpoEEJUEH6H/view?usp=sharing



No comments:

機械設計-機器手臂專案(Mechanical Design-Robot Arm project)(机械设计-机器手臂专案)

  Hi,大家好,這篇文章是對於機械設計-機器手臂專案截圖 。 需要 設計 機械 的同學或朋友可以參考。 然後文章可以任意複製貼上。 如果喜歡我的文章,請多多訂閱和關注我 😄😄😄😄😄 😊😊😉😉 Hi,大家好,这篇文章是对于机械设计-机器手臂专案截图。 需要设计机...