Saturday, January 1, 2022

ParallaxScrolling(視差滾動)(视差滚动)

 Hi,大家好,這篇文章是對於視差滾動的參考程式與網頁

要寫網頁的同學或朋友可以參考。
然後文章可以任意複製貼上。
如果喜歡我的文章,請多多訂閱和關注我😊😊😉😉😉😉😉😉😉

大家希望我發文有關那些主題,或文章有錯誤,也可以在下方留言
祝大家恭喜發財、四季平安

Hi,大家好,这篇文章是对于视差滚动的参考程式与网页。

要写网页的同学或朋友可以参考。
然后文章可以任意复制贴上。
如果喜欢我的文章,请多多订阅和关注我😊😊😉😉😉😉😉😉😉

大家希望我发文有关那些主题,或文章有错误,也可以在下方留言
祝大家恭喜发财、四季平安
Hi, everyone, this article is a reference program and web page for parallax scrolling.

Classmates or friends who want to write a webpage can refer to it.
Articles can be copied and pasted at will.
If you like my article, please subscribe and follow me more😊😊😉😉😉😉😉😉😉

What topics do you want me to post, or if there are errors in the article, you can also leave a message below
Wishing you prosperity and wealth
May you be blessed with peace and safety in all four seasons

The URL of the parallax scrolling page:
https://saimonbepro.github.io/webStoryTelling/AS3-horizontal-scrolling.html

No comments:

機械設計-機器手臂專案(Mechanical Design-Robot Arm project)(机械设计-机器手臂专案)

  Hi,大家好,這篇文章是對於機械設計-機器手臂專案截圖 。 需要 設計 機械 的同學或朋友可以參考。 然後文章可以任意複製貼上。 如果喜歡我的文章,請多多訂閱和關注我 😄😄😄😄😄 😊😊😉😉 Hi,大家好,这篇文章是对于机械设计-机器手臂专案截图。 需要设计机...